حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

دکتر مهرداد تشکری رییس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 1395 برای خانواده مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی پیام تبریک صادر کرد.

 

«بنام یگانۀ هستی بخش»

 

ز کـــوی یــــار میــآیـــد نـسـیـــــم بـــاد نـــوروزی         از ایـن بـاد ار مـدد خـواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن         کــه قـــارون را ضــررهـا داد سـودای زرانـدوزی

ز جام گل دگر بلبل چنان مست مـی لعـل است        کــه زد بــر چـرخ فیـروزه صفیــر تخــت فیـروزی
بــه صحــرا رو کــه از دامـن غبـار غـم بیفشانـی         بــه گلـزار آی کـز بلبـل غــزل گفـتــن بیامـوزی

 

فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز دگرگونی و تحول را به همه همكاران مسئول فنی و ناظر بهداشتی دامپزشک استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای همه عزيزان سلامتی، سربلندی و طول عمر با عزت را مسئلت دارم.

سال ٩٤ با تمامی فراز و فرود های خود گذشت، در اين سال كه اولين سال خدمت رسانی انجمن صنفی بود، سعی بر تثبیت جایگاه این انجمن نو پا و هموار نمودن راه كسب موقعیت مطلوب و امنيت شغلی همكاران داشتيم و برای حصول اين امر مهم، با بسياری از مسئولين در حوزه های مختلف، جلسات و مكاتبات متعددی داشتیم و صدای مسئولين فنی و ناظرين بهداشتی را به گوش آنها رساندیم. در سال گذشته تلاش کردیم مشکل چندین ساله عقد قراردادهای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی در خصوص اعلام حقوق و مزایا را مرتفع سازیم و امسال برای اولین بار قبل از شروع سال جدید جداول حقوق و مزایا در تاریخ 94/12/25 منتشر شد تا همکاران محترم بتوانند از اول فروردین ماه نسبت به عقد قراردادهای خود اقدام نمایند. در طول سال 1394 جلسات متعددی در خصوص اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی و انفصال مالی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی از کارفرمایان با سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی و انجمنهای کارفرمایی داشتیم. همچنين در مورد مسائل و مشكلات عدیده مسئولين فنی و ناظرين بهداشتی ، جلسات و مکاتبات متعددی با وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی و نمايندگان مجلس شورای اسلامی ترتيب داده و در موارد مهمی قول حمايت و حل معضلات از طريق وضع قوانين حمايتی مناسب از طريق مجلس داده شد.

یکی از اتفاقات بسیار مهم و خوبی که در ماههای آخر سال 1394 اتفاق افتاد، تعامل بیشتر انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان تهران با جامعه دامپزشکان ایران به عنوان قدیمی ترین تشکل صنفی دامپزشکی ایران بود و همچنین برگزاری جلسه بحث، بررسی و هم اندیشی انجمن های صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی فعال در سطح کشور بود تا ان شالله در سال پیش رو کانون انجمنهای صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشک تاسیس گردد.

همكاران محترم عنايت داشته باشند كه پيگيری تا تصويب و اجرای يك قانون مستلزم پيگيری های فراوان و زمان بر حقوقی میباشد و متذكر ميشوم كه همه اين پيگيری ها فقط با حمايت های شما همكاران محترم امکان پذير خواهد بود و چون در اين مسير مسائل مالی از ضروريات سر پا نگه داشتن یک تشکل صنفی نیز میباشد ، ان شاالله در سال جديد، عضوگيری انجمن صنفی تهران انجام خواهد شد و بدیهی است امتيازات أخذ شده برای همكاران عضو این انجمن خواهد بود.

با توكل به خداوند منان در سال جديد كه توسط مقام معظم رهبری بنام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است سعی در برداشتن گام های بلندی در تثبيت و ارتقای جايگاه دامپزشکان خصوصاً مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشک در سطح جامعه، افراد دولتی و قانونگذار توسط رسانه های جمعی خواهيم داشت.

در پایان لازم میدانم توجه شما عزیزان را به انتخابات پیش روی شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی در سال 1395، به عنوان یکی از نهاد های تاثیر گذار در سرنوشت مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشک جلب نمایم. با توجه به تعداد کثیر اعضای سازمان نظام دامپزشکی شاغل در این صنف و تاثیر گذاری آن در نتایج این انتخابات، امیدوارم همکاران محترم، با شرکت فعال خود در این انتخابات بتوانند کاندیداهای معتمد این صنف را برای پیگیری مسائل و مشکلات راهی شورای نظام دامپزشکی استان تهران نمایند.

امید است با یاری خداوند متعال سال پیش رو، سالی توام با ثبات و توفیقات بیشتر در ارائه خدمات بهتر به همگان و سالی پر از صفا و صمیمیت در پرتو عنایات و برکات الهی برای تمامی شما تلاش گران بی ادعا و خانواده محترمتان باشد.

 

با آرزوی پیروزی و سربلندی

 

دکتر مهرداد تشکری

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی

دامپزشکی استان تهران

 

تعداد بازدید : 2039 بار

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید