حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(6 رای‌ها)

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران، در پی معرفی یک دامپزشک توسط سازمان نظام دامپزشکی با سابقه کاری بسیار کم (بنا به برخی گزارشها فارغ التحصیل سال 1396 و سابقه کاری کمتر از یکسال) از استان سیستان و بلوچستان در مراسم رسمی روز ملی دامپزشکی در تهران بعنوان مسئول فنی بهداشتی نمونه ملی، مسئولین فنی شاغل در استان سیستان و بلوچستان خواستار ارائه توضیح رئیس نظام استان در خصوص نحوه این انتخاب با وجود مسئولین فنی پیشکسوت و با سوابق درخشان شدند.

دکتر حامد گنجعلی، رئیس نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان و رئیس اداره دامپزشکی زابل در پاسخ به اعضای شورای نظام دامپزشکی سیستان و بلوچستان متن زیر را منتشر نمود:

با سلام و عرض ادب خدمت همکاران عزیز، با توجه به سوال برخی از شما عزیزان باید بیان گردد:
در مراسم روز ۱۴ مهرماه که در سالن همایشهای رازی برگزار شد، از تعداد ۹ واحد تولیدی نمونه کشوری تقدیر بعمل امد که با توجه به اینکه خوشبختانه یکی از این واحدهای نمونه و منتخب از استان ما بود (واحدمرغ تخمگذار۴۰۸ زاهدان) و مدیر عامل این واحد هم در سالن همایش های رازی تشریف داشتند (اقای دقیقی)؛ تصمیم گرفته شد تا خانم دکتر صبا سرگل حسین زاده مسئول محترم فنی-بهداشتی واحد برای دریافت تندیس این واحد نمونه معرفی و به جایگاه تشریف ببرند.
که مجددا انتخاب واحد محل فعالیتشان را بعنوان واحد تولیدی نمونه کشوری به ایشان و همه اعضای شورای نظام دامپزشکی استان تبریک عرض می نماییم.

وی همچنین در جای دیگر چنین گفت:

در اینجور مراسمات هر استانی سعی میکند تا اعضای خودش رو وارد لیست نهایی بکند. خدا را شاکریم که علیرغم تمامی حساسیت و گاها حسادت های برخی از حضار؛ که برای خانم دکتر عزیز کاملا محسوس بود توانستیم در بین نه نفر از واحدهای نمونه کشوری که قرار بود مورد تقدیر قرار بگیرند؛ واحدی از استان خودمان را نهایی کنیم و نتیجا همکاری از اعضای شورای نظام دامپزشکی استانمان مورد تقدیر قرار گرفت.

پی نوشت:

توضیحات رئیس شورای نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان در حالی به واحد نمونه تمرکز دارد که در کانال رسمی سازمان نظام دامپزشکی، مسئول فنی بهداشتی واحد تخمگذار 408 زاهدان بعنوان مسئول فنی بهداشتی نمونه معرفی شد.

 

 

همچنین در بخش تقدیر از مسئولین فنی نمونه ملی، نام مسئول فنی بهداشتی واحد تخمگذار 408 زاهدان (دکتر صبا سرگل حسین زاده) در نمایشگر مراسم به نمایش در آمد و نکته قابل توجه آنست که تصاویر نمایشگر جهت نمایش در مراسم از روزهای قبل آماده می شوند و بر خلاف گفته رئیس نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان نمی توان در حین اجرای مراسم تصمیم گیری کرد. البته نا گفته نماند در زمان فراخوان خانم دکتر به بالای جایگاه از ایشان بعنوان کارآفرین نمونه نام برده شد!!!! بنابراین بنظر می رسد در مراسم 14 مهر امسال هم واحد تخمگذار 408 زاهدان و هم مسئول فنی آن واحد که سوابق کاری ایشان جای بررسی دارد هر دو بعنوان نمونه ملی معرفی شدند!!!!

 

 

بنابراین از سازمان نظام دامپزشکی و روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور انتظار می رود با توجه به ابهامات موجود، شفاف سازی های لازم را انجام دهند تا خدای ناکرده تقدیر از مسئولین فنی نمونه ملی تبدیل به محلی برای سوء استفاده از نام مسئولین فنی برای رقابت شرکتها و تجارت برخی نشده باشد.

لازم به توضیح است در سال 1395 با تلاش های بسیار انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران این سنت حسنه بنا نهاده شد تا از مسئولین فنی و دستیاران بهداشتی منتخب پیشکسوت و با دانش فنی مقبول در مراسم رسمی روز ملی دامپزشکی تقدیر به عمل آید. لذا به وقوع پیوستن و باب شدن چنین موضوعاتی در مراسم روز ملی دامپزشکی بسیار نگران کننده است.

حواشی موجود در حالی اتفاق افتاد که سازمان نظام دامپزشکی از طریق دبیر اجرایی مراسم روز ملی دامپزشکی و با هماهنگی روابط عمومی سازمان دامپزشکی رأساً با افزایش سهمیه تجلیل از مسئولین فنی (دارویی/بهداشتی) منتخب ملی معرفی شده توسط انجمنهای صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی کشور علیرغم جامعه ده هزار نفری این صنف مخالف بود و از 4 مسئول فنی نمونه معرفی شده توسط انجمنها که از پیشکسوتان با سابقه کاری 20 سال و تاثیر گذاران این صنف بودند، سازمان نظام دامپزشکی فقط اجازه تقدیر از 2 نفر در این مراسم را داد تا بدینوسیله افراد دیگری همچون مورد فوق را بعنوان مسئول فنی نمونه ملی معرفی نماید !!!

همچنین سهمیه «مسئولین فنی دارویی» که در شرف حذف بود با تلاشهای بسیار انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران پابرجا ماند! و از نکات تأسف بار آنست که دبیر اجرایی مراسم روز ملی دامپزشکی امسال خود دامپزشک، از واردکنندگان دارو  و عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی می باشد. لذا از ایشان انتظار میرفت نگاه شایسته ای به مسئولین فنی شاغل در صنعت دارویی داشته باشند تا مسئله حذف به هیچ عنوان در ستاد مطرح نگردد.

 

پیش از این انجمنهای صنفی کشور طی نامه ای مسئولین فنی نمونه سال 1397 را به ستاد برگزاری روز ملی دامپزشکی معرفی کرد که در حق 2 نفر از معرفی شدگان بی مهری شد:

تعداد بازدید : 5161 بار

دیدگاه‌ها  

+3 #6 دامپزشک 1397-12-21 10:47
با سلام .متاسفانه همه چیز شده پول داشتی مطرح میشی نداشتی باید شاخص های دیگه ای داشته باشی حتما جناب گنجعلی شاخصهای دیگری مد نظرشان بوده خدا رو شکر که ایشان دیگر نیستند
+5 #5 همکار قدیمی 1397-08-25 09:19
با سلام
اول از همه لز همکار محترم دکتر گنجعلی رییس نظام زابل پرسیده شود چطور خودشان بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی رییس شبکه زابل شدند و داماد خود را نیز معون خود کردند و البته بزودی مدیرکل استان می شوند؟؟؟؟
+6 #4 Guest 1397-07-23 00:03
شاهکار جدید !
در لینک زیر خانم دکتر را با این عنوان معرفی کردند !
hakimemehr.ir/fa/news/44766/
دکتر صبا سرگل حسین زاده، رئیس انجمن داروخانه داران استان خراسان رضوی (کارآفرین نمونه)
واقعا خنده دار و تاسف آوره ! دروغ پشت دروغ، ماست مالی در این حد آخه ! تو رو روز روشن دروغ تحویل آدم میدن :(
اولا از کی تا حالا مسئول فنی بهداشتی شده کارآفرین نمونه !؟
دوماً رئیس انجمن داروخانه داران استان خراسان رضوی، "خانم دکتر مرضیه بهشتی فر" هستن !
اصلاً معلوم هست کی به کیه ؟! سازمان نظام واقعا شورش را در آورده !
+5 #3 محمدی 1397-07-22 07:28
ادم فقط تاسف میخوره و بی انگیزه میشه
گوشه گوشه مملکت ما پر از فساد و رانت هس
خداخودش عاقبت همه رو بخیر کنه
☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️
+5 #2 رفیعی 1397-07-21 13:18
واقعا عجیبه که یک فارغ التحصیل سال ٩٦ به عنوان مسئول فنی نمونه کشوری انتخاب شده. در حالی که در استان سیستان و بلوچستان مسئولین فنی باسابقه و دستاورد های درخشان مخصوصا در حوزه کاری چابهار وجود دارند که با جان دل کار میکنند و سلامت خودشان را برای ارائه خدمات بهتر به جامعه فدا میکنند
آنوقت یک تازه فارغ التحصیلی که حتی سر کار خودش حاضر نمیشه وحتی هیچ اطلاعات تخصصی در مورد حوزه کاری خودش نداره رو به عنوان کار آفرین و مسئول فنی نمونه انتخاب میکنند؟؟؟
این از حضور یک لابی گری قدرتمند در نظام دامپزشکی استان س و ب حکایت میکنه و باعث دلسردی سایر مسئولین فنی میشه که با جان و دل کار میکنند.
بهتره جانب دکتر گنجعلی به جای این گونه صحبت های غیر حرفه ای و کوته فکرانه از جامعه دامپزشکی معذرت خواهی کنند.
+10 #1 دکتر دامپزشک 1397-07-20 22:37
با سلام
خییلی خوب میشد رییس نظام استان رزومه کاری و فعالیت های خانم دکتر نمونه رو میزاشتن
والا خیلی ازهمکاران عزیز هستن بی وقفه تو دورافتاده ترین نقاط کشور فعالیت میکنن و اسمی ازاون ها برده نمیشه
اینک تو تمام خبرها گفته شده مسیول فنی نمونه و بعد تکذیب کنن ک واحد نمونه اس!!!!
حداقل بگن خانم دکتر چ نقشی تو نمونه شدن واحد داشته تا الگوی بقیه باشن!!!
معیار انتخاب فرد نمونه چیه؟!شایستگی و لیاقت یا لابی و پاچه خواری!!!!
اینک من مدیرعامل پول دارم و خرج میکنم تا اسمم تو رسانه ها باشه
هربازدید کشوری از واحد من باشه
متاسفانه اینقد سیستم اداری فاسد هس ک اینجور خرج کردن ها شده ی روند عادی

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید