حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

 نظام دامپزشکی استان مازندران در ویژه برنامه روز ملی دامپزشکی از اولین پروانه صادره موضوع مراکز ماده 2 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مراسم گرامی‌داشت 14 مهر روز ملی دامپزشکی با حضور استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، رؤسای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، نظام دامپزشکی و نظام مهندسی کشاورزی استان مازندران، فرماندار و امام جمعه شهرستان آمل، برخی دیگر از مسئولین و مقامات استانی و بیش از هزار نفر از اعضاء خانواده بزرگ دامپزشکی و خانواده‌های آنان در شهرستان آمل برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم دکتر رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی مختصری از عملکرد شش ماهه آن اداره کل ارائه داد و افزود: اداره کل دامپزشکی استان مازندران آماده واگذاری کلیه وظایف و امورات محول شده به نظام دامپزشکی را با هماهنگی سازمان دامپزشکی کل کشور دارد.

در ادامه این مراسم دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، خانواده دامپزشکی را در زمره اقشار فرهیخته و توانمند استان خواند و ضمن اعلام حمایت از عملکرد و فعالیت نظام دامپزشکی استان مازندران از پیگیری جدی در خصوص واگذاری کلیه فعالیت‌های محول شده به نظام دامپزشکی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی خبر داد.

دکتر معلم رئیس نظام دامپزشکی استان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به صدور اولین پروانه خدمات دامپزشکی موضوع ماده 2 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی برای اولین بار در کشور توسط نظام دامپزشکی استان مازندران اظهار داشت: تاکنون بیش از ده هزار بازدید کارشناسی توسط این نظام صورت گرفته که منجر به صدور4300 پروانه شده است.

وی بالندگی دامپزشکی کشور را در گرو رشد پایاپای بخش دولتی و خصوصی دانسته و نزدیکی هر چه بیشتر این دو بخش را لازمه توسعه پایدار در بخش کشاورزی دانست و افزود :با توجه به وجود زیرساخت‌ها و توانمندی‌های مناسب در نظام دامپزشکی استان مازندران خواستار واگذاری صدور پروانه‌های ماده 2 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی به این نظام شد.

دکتر صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در نیز در سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جشن بزرگ خانواده دامپزشکی و تقدیر از خدمات دکتر تاجبخش به دلیل پیگیری و نامگذاری 14 مهر روز ملی دامپزشکی، مازندران را پایتخت دامپزشکی کشور دانست و افزود: سازمان نظام دامپزشکی در بحث آموزش دامپزشکی به طور جدی ورود پیدا کرده و اعتقاد داریم لازم است در آموزش دروس دامپزشکی و نحوه فارغ‌التحصیلی و جذب دانشجو در دانشگاه‌ها تغییراتی ایجاد شود.

وی تحقق سلامت جامعه بدون حضور بخش کشاورزی و دامپزشکی را بی مفهوم خواند و با توجه به سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک به مازندران از استاندار و رئیس جهاد کشاورزی این استان خواست با حمایت از دامپزشکی در راه دفاع از حقوق دامپزشکان و رده‌های مختلف دامپزشکی و همچنین دفاع ار حقوق کسانی که خدمات دامپزشکی دریافت می‌کنند، قدم بردارند.

صفری با اشاره به صدور پروانه‌های موضوع ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری توسط نظام دامپزشکی استان‌ها گفت: به منظور تسهیل خدمات به متقاضیان و نظارت بهینه صدور پروانه در 2 استان کشور از جمله مازندران به صورت پایلوت به شکل الکترونیکی انجام می‌شود.

دکتر صفری در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری 15 جلسه در یکسال گذشته در شورای مرکزی در خصوص تنظیم آئین‌نامه انتخابات نظام دامپزشکی استان‌ها اشاره کرد و افزود: به محض ابلاغ این آئین نامه توسط وزیر جهاد کشاورزی فرآیند برگزاری این انتخابات که هیأت‌های نظارت و و اجرای آن در سطح ملی نیز انتخاب شده اند انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم از اولین پروانه صادره خدمات دامپزشکی موضوع ماده 2 قانون افزایش‌بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی توسط نظام دامپزشکی که نظام دامپزشکی استان مازندران آن را صادر کرده است به عنوان نقطه عطف این مراسم رونمایی و به صاحب آن اهداء شد.

رونمايی از اولين پروانه خدمات دامپزشکی صادره توسط سازمان نظام دامپزشکی

رونمايی از اولين پروانه خدمات دامپزشکی صادره توسط سازمان نظام دامپزشکی

رونمايی از اولين پروانه خدمات دامپزشکی صادره توسط سازمان نظام دامپزشکی

تعداد بازدید : 1846 بار

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید