حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

دکتر محمد رضا صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، به ویژه دانشجویان دامپزشکی ورودی جدید تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران متن این پیام بدین شرح است:

 

بِسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم

«ن والقلم و مایسطرون»

به نام خداوندی که خالق لوح و قلم است و آفریننده انسان از عدم.

سوره قلم- آیه (1)

مهر نماد بهار علم و تداعی‌گر تلاش و پویایی است، ماهی که جویندگان علم در سایه سار رحمت بیکران الهی برای پرواز در وسعت لایتناهی دانش، بال و پر می‌گشایند.

شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور یقیناً با خواست و اراده حضرت باریتعالی توأم با رشد و بالندگی و تلاش چشمگیر جامعه‌ی دانشگاهی خواهد بود که تقارن آن با آغاز هفته دفاع مقدس برای ما یادآور خاطرات و جلوه‌های عزت‌آفرین و افتخارآمیزی از استقامت، پایداری و بیداری دلیر مردان ایران اسلامی ‌است.

امروزه دامپزشکی کشور پس از طی کردن فراز و نشیب‌های 90 ساله‌ در تشکیلات نوین دامپزشکی با داشتن بیش از 33 هزار تکنسین، کارشناس و دکترای دامپزشکی در حوزه تولید، از اقتصاد سلامت محور و سلامت حفاظت می‌کند اما رسیدن به جایگاه حقیقی دامپزشکی نیازمند توجه جدی به حوزه آموزش، تحقیق و چگونگی ورود به بازار کسب و کار بوده که برگزاری «دهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران» در شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران با محوریت آموزش دامپزشکی و کارآفرینی، گامی بزرگ برای آغازی نو در این زمینه بوده‌است.

به طور قطع ارتقاء و اعتلای همه جانبه حرفه دامپزشکی جز با تعامل و استفاده از خرد جمعی اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز محقق نخواهد شد. از این‌ رو لازم می‌دانم تلاش‌های علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی دامپزشکی کشور را ارج نهاده و برای یکایک عزیزان آروزی سالامت و بهروزی داشته باشم.

امید آن دارم دانشجویان دامپزشکی به‌ ویژه دانشجویان جدید الورود با نگاهی نو و عزمی راسخ سال تحصیلی جدید را آغاز کرده و در کنار توسعه علم و پژوهش، توجه بیش از پیش به فرهنگ، اخلاق و ارزش‌های ایران اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به جامعه بزرگ دانشگاهیان دامپزشکی کشور علی الخصوص دانشجویان جدیدالورود، از خداوند بزرگ می‌خواهم به همه ما توفیق دهد که در راستای گسترش کمی و کیفی آموزش و کاربردی شدن تحقیقات با رویکرد آموزش دامپزشکی و کارآفرینی در اعتلای علمی کشورمان بکوشیم.

فرصت را مغتنم شمرده، پیشاپیش فرا رسیدن «چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی» را به دانشجویان امروز و همکاران پرتلاش و ساعی فردا که آینده‌سازان کشور و اعتلا دهندگان دانش دامپزشکی کشور خواهند بود صمیمانه شادباش و تبریک عرض می‌نمایم.

دکتر محمدرضا صفری

رئیس سازمان

تعداد بازدید : 1893 بار

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید