حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

«دکتر اشکان زرگر» به عنوان مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور / «دکتر محسن مهدوی‌نژاد» به عنوان مشاور و مجری امور حاکمیتی تفویضی ریاست منصوب شدند

دکتر علیرضا رفیعی‌پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، عصر امروز سه‌شنبه در مراسمی در سالن اجتماعات این سازمان با تغییراتی مدیریتی در دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور، به‌ تازه نفس‌کردن مدیریت این دفتر در عین استفاده از تجربیات مدیرکل سابق این دفتر به عنوان مشاور و مجری امور حاکمیتی تفویضی ریاست سازمان اقدام کرد.

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران، به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، اهمیت ارتقاء کیفیت و اثر بخشی دارو و مواد بیولوژیک و ساماندهی امور درمان با نگاه علمی و منطبق با مقتضیات کشور و اثرگذاری این امور در افزایش کیفی و کمی تولیدات و سلامت فرآورده های دامی، دکتر علیرضا رفیعی‌پور را مجاب کرد تا به پیشنهاد معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور به انتصاب یک مدیر تازه‌ نفس دیگر به عنوان مدیرکل دفتر دارو و درمان این معاونت به نام «دکتر اشکان زرگر» مبادرت ورزد. مدیری که با توجه به حکم ریاست سازمان دامپزشکی کشور، قرار است متاثر از اهمیت یاد شده، با استفاده از توان کارشناسی همکاران سازمان، قابلیتهای علمی کشور و مراجع بین المللی ذیربط در این عرصه را با تلاش و اهتمام ویژه به منصه ظهور برساند.
البته این حکم، انتصاب تنها تغییر مدیریتی در یکی از مهم ترین ارکان مدیریتی سازمان دامپزشکی کشور که با حیات و ممات سرمایه های دامداران، مرغداران، پرورش‌دهندگان آبزیان و زنبورعسل ارتباط تنگاتنگ دارد، مختومه نشد. بلکه رفیعی پور با تکیه بر تجارب دکتر محسن مهدوی نژاد به موجب احکام ابلاغی دیگری مهدوی نژاد را به عنوان مشاور و همچنین "مجری امور حاکمیتی تفویضی ریاست سازمان" منصوب کرد.

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران «دکتر اشکان زرگر» ورودی سال ۷۰ دکتری عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و سال ۸۰ دوره تخصصی بهداشت و بیماری‌های آبزیان است. وی ۴ سال نیز دوره فوق تخصصی بهداشت و بیمار‌ی‌های آبزیان خود را در کشور کانادا طی کرده است. ایشان پس از مراجعت به کشور در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مشغول به خدمت شد. «دکتر اشکان زرگر» پیش از این ریاست مرکز تحقیقات بهداشت و بیماریهای آبزیان از سال 92 الی 95 را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به آقای «دکتر محسن مهدوی نژاد» به عنوان مدیر کل پیشین دفتر دارو و درمان، انتصاب جناب آقای «دکتر اشکان زرگر» به عنوان مدیر کل جدید دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور را تبریک و تهنیت گفته، برای ایشان از خداوند متعال آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون دارد.

 

«دکتر اشکان زرگر» به عنوان مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور / «دکتر محسن مهدوی‌نژاد» به عنوان مشاور و مجری امور حاکمیتی تفویضی ریاست منصوب شدند

 

تعداد بازدید : 1517 بار

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید