حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران درابتدای این مراسم دکتر واعظی مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: امروز روز مبارکی است و حضور مسئولین سازمان و همچنین استان تهران را می بایست به فال نیک گرفت، وی افزود: با توجه به  حجم گسترده ی فعالیتها در استان تهران و این مهم که سی و دو درصد  کل فعالیت های کشور در استان تهران می باشد ، حمایت مسئولین سازمان دامپزشکی کشور و استان تهران را می طلبد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلین کلانتری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی ضمن  تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: سازمان دامپزشکی امانت دار مردم در حوزه امنیت غذایی است لذا ما باید این امانت الهی را پاس بداریم. وی تامین غذای سالم و شرعی را از وظایف خطیر دامپزشکی برشمرد و افزود: مدیری  موفق خواهد بود بتواند با اخلاص و همت مضاعف و کار جهادی در انجام امور محوله تلاش و مساعی لازم را در جهت پیشبرد امور انجام دهد.

در ادامه دکتر ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ضمن تقدیر از عملکرد دکتر برائی نژاد در دوران تصدی ایشان بر ادامه همکاری و پشتیبانی از مدیریت جدید استان و پیگیری کمبود نیروی انسانی این اداره کل تاکید کرد.

سپس دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تشکر از همکاران و تشکل های بخش خصوصی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: بنده از دکتر برائی نژاد تشکر و قدردانی می نمایم و باید این را بگویم  سالها قبل اولین پست مدیریتی خود را در استان  سیستان و بلوچستان از دکتر برائی نژاد دریافت کردم و قطعا موفقیت من و امثال دکتر برائی نژاد مرهون تلاشهای همه همکاران وظیفه شناس دامپزشکی در سراسر کشور می باشد. ایشان افزود: من به دو واژه اعتقاد راسخ دارم که اولی تفکر است  و میتوان گفت مدیری موفق خواهد شد که متفکر باشد و دومین واژه  شنونده بودن است و قطع الیقین کسی که شنونده  می باشد باهوش هم می باشد.

در ادامه دکتر صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور تهران راه استانی مهم و پیشانی کشور خواند و میتوان گفت تهران نیرو محرکۀ کشور در حوزه بهداشتی و اقتصادی می باشد بطوریکه اگر مدیری در استان تهران موفق عمل نماید کل کشور موفق عمل می کند.دکتر صفری در ادامه با توجه به عملکرد مثبت دکتر برائی نژاد خاطره ای از زمان تصدی مدیریت ایشان در سیستان و بلوچستان تعریف کرد و برای دکتر واعظی در سمت جدید آرزوی توفیق روز افزون داشت.

در پایان حکم مدیر کلی دکتر واعظی توسط دکتر رفیعی پور  قرائت و ابلاغ  شد و از دکتر برائی نژاد به نحوی شایسته تقدیر و قدردانی بعمل آمد.


 

جناب آقای دکتر واعظی

مدیر کل محترم دامپزشکی استان تهران

با سلام،

به نمایندگی از خانواده بزرگ مسئولین فنی و دستیاران بهداشتی انتصاب شايسته جنابعالی به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان تهران را تبريك و تهنیت عرض می نمايد. رجای واثق دارد حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمی صديق با كوله بار گرانی از تجربه، نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش آن مدیریت محترم خواهد گرديد. از درگاه ایزد منان برای حضرتعالی و کلیه خدمتگزاران آن اداره کل عزت، سربلندی و سرافرازی و مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد.

همچنین لازم می دانم از زحمات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی جناب آقای دکتر برائی نژاد، مدیر کل سابق دامپزشکی استان تهران، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان نیز آرزوی توفیق و سربلندی دارد.

 

با احترام،

دکتر مهرداد تشکری

رئیس هیئت مدیره

97/8/2

 

تعداد بازدید : 2248 بار

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید