حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

«دکتر ولی الله واعظی» به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران منصوب شد

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران در صبح روز چهارشنبه مورخ 97/6/14 با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور، جناب دکتر رفیعی پور و هیت همراه، دکتر ولی الله واعظی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران معرفی گردید.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم دکتر انتظاری معاون توسعه و منابع اداره کل ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت اداره کل دامپزشکی استان تهران اقدام نموده و سپس دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی  ضمن تشکر از خدمات ارزنده دکتر برائی نژاد در طول مدت خدمت ایشان تغییرات مدیریتی را لازمه پویایی سیستم دامپزشکی عنوان نمودند و افزودند با توجه به جمعیت 15 میلیون نفری استان و موقعیت سیاسی استان به عنوان پایتخت ،مدیریت در استان تهران نسبت به سایر استان ها سخت نیس بلکه سنگین است و کار و تلاش جهادی را می طلبد. ایشان در ادامه ضمن تقدیر  از تلاش همکاران اداره کل دامپزشکی استان تهران که موجبات تحقق اهداف سازمان دامپزشکی را با مدیریت قبلی فراهم نموده، تاکید نمودنداین تلاش و وهمیاری در  شروع فعالیت مدیریت جدید در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت  عموم مردم تداوم داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بذری مسئول دفتر نمایندگی در اداره کل ضمن تشکر و قدردرانی از زحمات دکتر برائی نژاد ، ایشان را مدیری مردمی ، با سابقه ، خستگی ناپذیر  توصیف و برای ایشان در سمتهای بعدی  آرزوی توفیق روز افزون مسئلت نمود.

در ادامه دکتر کرمی در خصوص حساسیت استان تهران و وضعیت عملکردی دامپزشکی در طی سالهای گذشته گزارشی را ارائه نمودند.

سپس دکتر برائی نژاد مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران در طول خدمت ، دغدغه خود را در طی مدت تصدی سلامت مصرف کنندگان ، حمایت از تولید کنندگان و رفع مشکل معیشتی همکاران عنوان نمود و برای مدیر کل جدید آرزوی توفیق روز افزون نمود.

در انتها حکم سرپرستی ریاست سازمان دامپزشکی کشور برای دکتر واعظی قرائت گردید و به ایشان اهدا شد و از زحمات دکتر برائی نژاد تشکر و قدردانی گردید.

گفتنی است دکتر واعظی که پیش از این به عنوان معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور مشغول به فعالیت بوده است، متولد سال۱۳۴۱ و دارای مدرک دکترای دامپزشکی از دانشگاه ارومیه می‌باشد. وی سابقه کاری به عنوان مشاور رئیس سازمان و رئیس هسته تدوین قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور، سرپرست آموزش و ترویج سازمان دامپزشکی کشور، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، معاون فنی و معاون اداری و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سنقر در کارنامه کاری خود دارد.

متن حكم به شرح ذيل مي باشد:

جناب آقای دکتر ولی الله واعظی

سلام علیکم،

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام

با توجه به تعهدات و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران منصوب میشوید.

امید است با اتکا به خداوند سبحان وبر اساس اصول چهارگانه  عدالت گستری،مهرورزی،خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی معنوی دولت خدمتگزار و با بهره گیری از توان بالقوه نیروهای متعهد و متخصص آن استان و برنامه ریزی اصولی در انجام وظايف محوله موفق و مؤید باشید.

 

هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران بدینوسیله ضمن عرض خسته نباشید به جناب آقای دکتر برائی نژاد، انتصاب شایستۀ جناب آقای دکتر ولی الله واعظی، از چهره های موفق، خدوم  و سختکوش سازمان دامپزشکی کشور، بعنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت بیش از پیش ایشان را از خداوند منان خواستاریم. امید است در دوره مدیریت جناب آقای دکتر واعظی اجرای دستورالعمل ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی (استقلال مالی مسئولین فنی بهداشتی از تولید کنندگان مواد خام دامی بمنظور نظارت بهداشتی صحبح) که خواسته ملی و صنفی بوده و متاسفانه در استان تهران مغفول مانده است، با جدیت و اهتمام ویژه ایشان پیگیری واجرا شود.

 

«دکتر ولی الله واعظی» به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران منصوب شد

«دکتر ولی الله واعظی» به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران منصوب شد

«دکتر ولی الله واعظی» به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران منصوب شد

«دکتر ولی الله واعظی» به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران منصوب شد

«دکتر ولی الله واعظی» به سمت سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران منصوب شد

 

تعداد بازدید : 2042 بار

دیدگاه‌ها  

0 #1 یاس 1397-06-19 09:11
فکر کنم ایشون هنوز با دست های پشت پرده آشنا نشدن.کم کم متوجه میشسن که نمیتونن کاری واسه ماده 19 انجام بدن.

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید