چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۲۶۲ جمعه, 29 اسفند 1393

پیام تبریک رئیس هیئت مدیره به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1394

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

نوروز 1394

بنام یگانۀ هستی بخش

 

گشت گرداگـرد مهـر تابنـاک، ایران زمین - روز نـو آمـد و شد شـادی برون زندر کمین

ای تو یزدان، ای تو گرداننده ی مهر و سپهر - برترینش کن برایم این زمان و این زمین

 

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی همکاران مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.

در روزهای پایانی سال با توجه به افزایش تقاضای گوشت قرمز، مرغ و ماهی از سوی آحاد مردم، جا دارد به مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی کشتارگاهها، بسته بندی ها، سردخانه ها و مراکز عرضه که با تلاش شبانه روزی و بی وقفه خود تامین کننده سلامت و بهداشت بخش مهمی از کالای اساسی شب عید سفره خانوارهای تهرانی و استان های همجوار بودند، عرض خسته نباشید و خدا قوت داشته باشم.

در مروری بر سال 93 که سر آغاز تحول در این حوزه بود هیئت موسس انجمن صنفی با تلاشها و جلسات متعدد حساسیت کار این صنف را به دستگاههای دولتی مربوطه یادآور و بر لزوم استقلال مالی و تامین امنیت شغلی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشک جهت نظارت صحیح بهداشتی تاکید داشت. همچنین هیئت موسس جهت همدلی، اتحاد و هماهنگی بیشتر بین اعضا در شهریور ماه 93، دو همایش با حضور چشمگیر اعضا برگزار نمود. و در نهایت همکاران با اتحاد، همبستگی و همدلی در 22 دی ماه با حضور در اولین مجمع عمومی و برگزاری اولین انتخابات هیئت مدیره و بازرسین، صنف مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران را تشکیل دادند و در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران با شماره ثبت 565-3/1-7 به ثبت رسید.

 

جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران

جلسه هیئت مدیره - مورخ 93/12/24

 

در سال 94 به یاری خداوند متعال با عنایت به مصوبۀ هیئت مدیره مورخ 93/12/24 و لزوم جدی گرفتن «اولویت پیشگیری بر درمان»، با همکاری اداره کل دامپزشکی استان تهران، سازمان دامپزشکی کشور، انجمن های کارفرمایی مربوطه و با حمایت، هماهنگی و همدلی همه اعضا تلاش خواهیم کرد تا نحوۀ قراردادها را اصلاح نماییم و با توجه به نقش مهم فرآورده های خام دامی در صادرات غیر نفتی به کشورهای منطقه با تکیه بر توانايي‌ها، پتانسيلها و تجارب علمی بخش خصوصی، انشالله با ایجاد بستری مناسب، همکاران بتوانند قوانین سازمان دامپزشکی را در واحد های مربوطه به شکل مطلوب و صحیح اجرا نمایند و شاهد ارتقای کیفی و بهداشتی محصولات خام دامی باشیم و همکاران دامپزشک نیز به حقوق حقه خود دست یابند. همچنین در خصوص ساماندهی صنف، اصلاح نحوه ورود دامپزشکان تازه فارغ التحصیل به صنف پر مخاطره مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی و در نظر گرفتن سابقۀ کار همکاران تلاش و رایزنی خواهیم کرد.

در پرتو الطاف بیکران خداوندی سالی سرشار از سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای همه همکاران محترم و ارجمند آرزومندم.

 

با آرزوی موفقیت روزافزون

 

 دکتر مهرداد تشکری

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی

دامپزشکی استان تهران

 

تعداد بازدید : 3025 بار

مطالب بیشتر :