چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۸۱۵ جمعه, 20 مهر 1397

دامپزشکان مسئول فنی نمونۀ ملی سال 1397 در حوزه بهداشتی و دارویی معرفی شدند

: ارزیابی بینندگان
(2 رای‌ها)

انجمن دامپزشکی تهران، در آیین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی، دامپزشکان مسئول فنی نمونه ملی سال 1397 در حوزه بهداشتی و دارویی به طور رسمی با دریافت تندیس از ریاست سازمان دامپزشکی کشور و دیگر مقامات کشوری مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

مسئولین فنی منتخب (نمونه ملی) در سال 1397:

  • در حوزه مسئولین فنی بهداشتی:

دامپزشک نمونۀ ملی سال 1397: سرکار خانم دکتر اتوسا ابوالفتحی

مسئول فنی بهداشتی سردخانه کوثر طوس

(استان خراسان رضوی)

 

  • در حوزه مسئولین فنی دارویی:

دامپزشک نمونۀ ملی سال 1397: جناب آقای دکتر سعید شجاع حیدری

مسئول فنی شرکت داروسازی وتاک

(استان کرمان)

 


 

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران انتخاب شایسته همکاران محترم را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسألت دارد.

همچنین به «جناب آقای دکتر علی بهروز سامی» از استان آذربایجان غربی و «سرکار خانم دکتر زینب ماپار» از استان تهران که از سوی انجمنهای صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی کشور به عنوان مسئول فنی نمونه ملی به ستاد برگزاری مراسم 14 مهر معرفی شدند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از این همکاران ارجمند بدلیل مخالفت سازمان نظام دامپزشکی برای تقدیر و تجلیل در مراسم روز ملی دامپزشکی، رسماً عذر خواهی نموده، چرا که این عزیزان از پیشکسوتان و دارای سوابق برجسته علمی و فنی بوده و نزد صنف و همکاران مسئول فنی و ناظر بهداشتی از جایگاه ارزنده ای برخوردار هستند. برای آنها آرزوی موفقیت بیش از پیش و توفیق روز افزون داریم.


 

 

تعداد بازدید : 2773 بار

مطالب بیشتر :