چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۷۷۶ جمعه, 14 مهر 1396

پیام رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

پیام دکتر مهرداد تشکری، رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی

 

دکتر مهرداد تشکری، رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی پیام تبریک صادر کرد که متن آن بشرح زیر است:

 

۱۴مهر ماه « روز ملی دامپزشکی » نماد تلاش مردان و زنانی است که بی دریغ در عرصه های مختلف دامپزشکی در بخش خصوصی و دولتی همچون تأمین داروهای مورد مصرف دامپزشکی، درمان آلام حیوانات و تأمین مواد غذایی سالم و بهداشتی با منشأ دامی مورد استفاده در جوامع انسانی می باشد.

- مسئولین فنی شاغل در حوزه داروهای دامپزشکی همواره در تلاشند تا با نظارت بر تولید و واردات دارو، واکسن، افزودنی و کالاهای مورد مصرف در دامپزشکی و صنعت دامپروری، مهر تأییدی باشند بر ارائه محصولات فاقد عوارض انسانی، ایمن و مؤثر تا از سرمایه های ملی و دامی کشور در مقابل عوامل مختلف فیزیکی و بیولوژیکی حفاظت گردد و شاهد اقتصادی پایدار در صنعت دامپروری کشور باشیم.

- مسئولین فنی بهداشتی با همیاری دستیاران بهداشتی و با کنترل بهداشتی دام و مواد خام دامی در خط مقدم، خود را سپر مواجهه با انواع بیماریهای مشترک بین انسان و دام قرار داده اند تا از سلامت و بهداشت آنچه به دست هم نوعانشان می رسد اطمینان حاصل کنند.

همه این عزیزان در کنار نیروهای خدوم سازمان دامپزشکی کشور با تمامی نا ملایمات موجود همواره همچون عمادی محکم و بدون هیچ چشم داشتی در این عرصه با وقف خود گام برداشته تا رسالت دامپزشکی را که همانا پیشگیری از بیماری، توسعه سلامت و ایمنی غذایی است را برای خانوار جامعه ایران اسلامی به ارمغان آورند.
 
در یک سال گذشته سازمان دامپزشکی کشور با تصویب ماده 34 قانون پنجساله ششم توسعه و ابلاغ دستورالعمل بازنگری پنجم ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی قدم های بسیار خوب و مبارکی را در حوزه بهداشتی برداشت و جا دارد در این روز خجسته تشکر ویژه ای داشته باشیم از ریاست پیشین سازمان دامپزشکی کشور،جناب آقای «دکتر خلج»، که با دلسوزی و بذل توجه مساعدت های فراوانی را مبذول فرمودند.

همچنین انتصاب جناب آقای «دکتر رفیعی پور» به ریاست سازمان دامپزشکی کشور را که مصادف شد با هفته دامپزشکی به فال نیک گرفته و به ایشان تبریک می گوییم. امید است در دوره ریاست ایشان فصل جدیدی که در دامپزشکی باز شده، همچنان ادامه یابد و مباحث فنی و صنفی نا تمام از جمله پیگیری تصویب قوانین بالادستی در حوزه بهداشتی و تصویب آیین نامۀ شیوه نامه امتیازبندی و تعرفه های اشتغال به کار مسئولین فنی حوزۀ دارویی، موضوع تبصرۀ 1 و 2 ماده 12 آیین نامه بند (ز) به سرانجام برسد تا همواره شاهد تعالی دامپزشکی در جامعه و ورود هر چه بیشتر دانش فنی دامپزشکی در تولیدات دامی کشور باشیم.

در پایان فرا رسیدن 14 مهر، روز ملی دامپزشکی را به تمامی تلاشگران این حرفه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را مسئلت دارم.



دکتر مهرداد تشکری
رئیس هیئت مدیره

14 مهر 1396

 

تعداد بازدید : 1979 بار

مطالب بیشتر :