چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۳۵۵ دوشنبه, 15 تیر 1394

اعلام نتايج اولیه نخستین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرايی کشور خرداد ماه سال 1394

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی كشور، ضمن آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبانی که در نخستین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در خردادماه سال 1394 شركت نموده اند، بدین وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان شركت كننده در آزمون مذكور می‌رساند، نتیجه اولیه آزمون از ساعت 18 روز دوشنبه 94/4/15 در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قابل رؤیت می‌باشد. داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌‌ای (نام‌ خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود اقدام نمایند.  

لازم به ذكر است كه برای كلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب كارنامه آزمون و یا فرم اطلاعات ویرایش صادر شده است و داوطلبان مقتضی است براساس موارد ذیل عمل نمایند:

1- آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون كه حدنصاب لازم را بدست نیاورده‌اند می‌توانند با مشاهده كارنامه آزمون از وضعیت علمی خود مطلع شوند.

2- آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون كه حدنصاب لازم را بدست آورده‌اند می‌بایست با مراجعه به سایت سازمان به نشانی فوق نسبت به ویرایش و یا تكمیل اطلاعات خواسته شده (بندهای مربوط به سهمیه، سابقه خدمت، وضعیت معلولیت و استان یا شهر بومی در هر انتخاب رشته شغل محل) از این تاریخ لغایت 94/4/21 اقدام نمایند. در غیر این صورت بدون اعمال امتیازات مذكور نمرات آنان محاسبه خواهد شد ضمناً داوطلبان در تكمیل اطلاعات خود دقت كافی بعمل آورند و چنانچه در مراحل بعدی خلاف صحت اطلاعات اعلام شده مشخص گردد، متقاضی از مراحل آزمون حذف و هیچ‌گونه اعتراضی قابل پذیرش نخواهد بود.

لازم به توضیح است با توجه به اینكه در این مرحله كلیه افراد دارای حدنصاب در هر شغل مطابق دستورالعمل مربوطه اعلام شده‌اند، لذا اعلام اطلاعات فرد مبنی بر دارا بودن حدنصاب و حتی تكمیل اطلاعات مربوط به امتیازات بومی و .... به منزله پذیرش نهایی نخواهد بود.

بدیهی‌ است پس‌ از تكمیل‌ اطلاعات لازم (از نظر بومی بودن، امتیاز سوابق خدمت‌ قراردادی و ...) توسط افرادی‌ كه دارای‌ حدنصاب‌ می‌باشند و اعمال امتیازات‌ مذكور نهایتاً براساس نمرات‌ فصلی تا چند برابر ظرفیت ‌مورد نیاز فهرست‌ اسامی جهت سیر سایر مراحل جذب و استخدام (مصاحبه, گزینش و... براساس مفاد آگهی استخدامی منتشره) در دهه اول مرداد ماه به دستگاه متقاضی استخدام معرفی خواهد شد.

در خاتمه‌ اضافه‌ می‌ نماید كه‌ واحد پاسخگویی‌ غیر حضوری‌ آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 1394 برای‌ كلیه‌ داوطلبان‌ آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ می‌‌باشد. لذا داوطلبان‌ در صورت‌ نیاز می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی در میان بگذارند و یا با شماره تلفن 85352344 به‌ طور مستقیم‌ (واحد پاسخگویی غیرحضوری) تماس‌ حاصل فرمایند.

ضمناً متقاضیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای كشور در صورت هرگونه سؤال لازم است با تلفن شماره 66583620 تماس حاصل نمایند.

تعداد بازدید : 2129 بار

مطالب بیشتر :