چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۲۶۶ سه شنبه, 26 اسفند 1393

پيام تبريک نوروزی رئيس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامي ايران

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

 به نام خالق زيبايی ها

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی         از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
 

همکاران محترم

دادار مهربان، پيام تولد سال نو را بر دوش نسيم بهاری گذاشت تا اين يادگار نياکان و پيام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گياه و خرمي طبيعت و به مراحل نيکوتر و بهتر دگرگون شود.

سال 1393، سرآغاز تحولات نوين در سازمان نظام دامپزشکی جمهوري اسلامی ايران بود، سالی که در آن نخستين گام‌هاي تعاملات و هم‌افزايي‌هاي اجرايي در خانواده بزرگ دامپزشکي کشور، جلب رضايت همکاران و ارايه خدمات بيش‌تر به همکاران ارجمند و همه مخاطبان فعاليت‌های دامپزشکی سرلوحه‌ی فعاليت‌ها قرار گرفت. به يقين، در سال 94 به لطف خاصه‌ی حضرت حق و همدلي همه‌ی همکاران بخش دولتی و خصوصی، فعاليت‌های تحول‌آفرين با سرعت و شتاب بيشتري پيگيری و تلاش برای اعتلا و ارتقای دامپزشکی کشور با جديت کامل دنبال خواهد شد. اميد است در سايه‌ی اين تلاش‌های همگانی، نقش انکارناپذير دامپزشکی در بهداشت عمومی و سلامت مواد غذايی آشکارتر گردد و نيل به شعار جهانی «جهان واحد؛ سلامت واحد» محقق شود.

فرا رسيدن سال نو و تولد دوباره طبيعت را خدمت يکايک همکاران ارجمند و خانواده‌های محترم تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم. اميدوارم سال 1394 که متبرک به نام روح‌بخش بانوي دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا (س) شده است، سالي سرشار از پيروزی، بهروزی و سلامتی باشد.

به اميد روزهای بهتر برای خانواده بزرگ دامپزشکی کشور

دكتر محمدرضا صفری

رئيس سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامی

 

 

تعداد بازدید : 2228 بار

مطالب بیشتر :