چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۸۵۶ جمعه, 24 خرداد 1398

طی مراسمی در هتل لاله تهران:

از کتاب «راهنمای فنی تولید و اصول تضمین کیفیت کارخانجات مکمل‌سازی» رونمایی شد

: ارزیابی بینندگان
(1 رای)

انجمن دامپزشکی تهران، مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در همایش مدیریت تضمین کیفیت مکمل‌های دامی و رونمایی از کتاب «راهنمای فنی تولید و اصول تضمین کیفیت کارخانجات مکمل‌سازی» در هتل لاله تهران، با تایید تمام نکات اظهار شده توسط ریاست سازمان دامپزشکی کشور و معاونت تشخیص و درمان در آغاز همایش، ابراز امیدواری کرد روند کار به گونه ای پیش رود که امور برای تولیدکنندگان تسهیل شود.

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر اشکان زرگر» افزود: به هر حال ساختارهای ضروری هم برای مراقبت لازم است که بدون آن محصول با کیفیت در پایان خط تولید نخواهیم داشت.

زرگر در ادامه در مورد ویژگی‌های کتابی که در همایش رونمایی شد، افزود: کتابی که امروز رونمایی گردید یکی از ارزشمندترین دست‌نوشته‌هایی است که در صنعت مکمل سازی دام می‌توان از آن بهره برداری کرد؛ اثری که حاصل تلاش همکاران سختکوش من در دفتر دارو درمان سازمان و متخصصین بخش خصوصی صنعت بوده و حدود 4 سال برای آن زحمت کشیده شده است.

این مقام مسوول در سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به رشد تعداد مراکز مکمل‌سازی به میزان 900 درصد نسبت به قبل از انقلاب  اسلامی که شاخص بالایی است، تعداد کارخانه‌های فعال مکمل‌سازی و  DCP را به ترتیب بیش از 70 و 33 مورد عنوان کرد که در حال عرضه محصول به بازار هستند.

وی به تولیدکنندگان این واحدها اطمینان خاطر داد تمام تلاش خود را جهت ساده‌سازی و رفع موانع پیش‌رو در صدور مجوزهای قانونی در کنار حراست از دستورالعمل‌های قانونی و آئین نامه‌ها که نمی‌توان از آنها عدول کرد، انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه انتظارش از صنعت مکمل سازی، رعایت خطوط قرمز سازمان دامپزشکی در حفظ کیفیت محصولات و حراست از سلامت و بهداشت جامعه است، تصریح کرد: همکاران خدوم ما در سازمان دامپزشکی با تسهیل فرایندها در سال رونق تولید تمرکز بیشتری بر روی پایش‌ و نظارت حین و بعد از تولید داشته و به تولیدکنندگان کمک خواهند نمود تا در مسیر صحیح تولید داخلی قرار گیرند.

زرگر با اشاره به شرایط سخت حال حاضر کشور، این زمان را فرصتی استثنایی به جهت همکاری نزدیک بخش‌های اجرایی، دانشگاهی و صنعت دانست تا در نهایت حاصل آن اطمینان به تولید داخلی، خودباوری و ظهور برندهای معتبر ایرانی برای صادرات پایدار، رقابت پذیر و مایه افتخار در تمام جهان شود .

همکاران محترم جهت تهیه کتاب می توانند با تلفن 66414616-021 تماس حاصل فرمایند.

 

تعداد بازدید : 1900 بار

مطالب بیشتر :