چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۷۷۵ سه شنبه, 11 مهر 1396

اولین نشست خبری «دکتر علیرضا رفیعی پور» در سمت عالی سازمان دامپزشکی کشور

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

اولین نشست خبری «دکتر علیرضا رفیعی پور» در سمت عالی سازمان دامپزشکی کشور

دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور امروز سه شنبه یازدهم مهرماه 96 در اولین روز کاری خود در سمت عالی سازمان دامپزشکی کشور، در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر رفیعی پور در این دیدار با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه رسانه ، تعامل صادقانه با رسانه ها و خبرنگاران را از اولویت های کاری خود در سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با برشمردن مهمترین برنامه های خود، توجه به اندیشه و توان تمامی فعالان عرصه دامپزشکی اعم از بخشهای خصوصی، دانشگاهی و اداری را از برنامه های جدی در مدیریت جدید سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد.

وی نگاه نوین به ساختار سازمانی، ارتقاء نیروی انسانی در همه ابعاد و به روز آوری تجهیزات را به عنوان یکی از دستور کارهای مهم سازمان دامپزشکی برشمرد.

دکتر رفیعی پور در ادامه، توجه ویژه به نظام خودارزیابی و سیستم بازرسی را از محورهای توجه در جهت تقویت سلامت اداری دامپزشکی عنوان کرد و گفت: با همکاری نخبگان حوزه دامپزشکی کشور در تمامی حوزه ها؛ به دنبال اسناد راهبردی جایگزین در حوزه دام، طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم هستیم.

دکتر رفیعی پور با اشاره به توسعه تجارت غیر نفتی، مدیریت بهداشتی موثر را پیش فرض سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و محصولات استراتژیک در جهت ایجاد ارزش افزوده و عمل به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

در ادامه دکتر خالد خداویردی معاون توسعه و منابع سازمان دامپزشکی کشور، برنامه های ویژه بزرگداشت مراسم 14 مهر را اعلام کرد. همچنین دکتر قاسم رضائیان زاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در خصوص تدابیر این سازمان در برخورد با مخاطرات احتمالی پیش رو، توضیحاتی را ارائه کرد.

 

تعداد بازدید : 1742 بار