چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۷۷۴ دوشنبه, 10 مهر 1396

«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور شد

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور شد

با حکم وزیر جهاد کشاورزی، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» به‌ عنوان رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد. بدین ترتیب دکتر مهدی خلج که از بهمن ماه سال 92 ریاست سازمان دامپزشکی کشور را بر عهده داشت، پس از 3 سال و 8 ماه مدیریت، جای خود را به دکتر رفیعی‌پور داد.

در سوابق کاری دکتر رفیعی پور علاوه بر مدیر کلی دامپزشکی خراسان جنوبی که از سال ۹۳ تاکنون عهده دار آن بوده است، ریاست نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان و به تبع آن عضویت در شورای استانی سلامت، کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی، کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، شورای اشتغال جهاد کشاورزی، ستاد بیمه کشاورزی و کمیته نمایشگاه­های استان به عنوان رئیس نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، ریاست شبکه های دامپزشکی تربت حیدریه، چابهار و ایرانشهر به چشم می خورد.

 

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران انتصاب دکتر رفیعی پور را به سمت رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور تبریک عرض نموده و ابراز امیدواری می نماید این انتصاب آغازگر فصل نوینی از تعاملات سازنده در راستای اعتلا و ارتقای جایگاه مسئولین فنی و دستیاران بهداشتی دامپزشکی در سراسر میهن عزیزمان باشد.

 

تعداد بازدید : 2090 بار

مطالب بیشتر :