چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۷۵۴ یکشنبه, 20 فروردين 1396

دیدار نوروزی هیئت مدیره انجمن با مدیر کل دامپزشکی استان تهران

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

در مورخ 96/01/19 هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران با مدیر کل محترم دامپزشکی استان تهران دیدار و گفتگو کردند.

در اين ديدار كه در فضايی بسيار صميمی و دوستانه حدود یک ساعت به طول انجاميد اعضای هیئت مدیره با تبريك سال نو به مدیر کل و مجموعه دامپزشکی استان تهران، برخی از پيشنهادات و همچنين مطالبات صنفی را با ایشان در ميان گذاشتند.

دکتر برائی نژاد نیز در ديدار نوروزی هیئت مدیره انجمن با تبريك فرا رسيدن سال نو و نوروز، اظهار اميدواری کرد سال جديد سالی سرشار از عزت، موفقيت، سلامتی و پيشرفت برای خانواده دامپزشکی خصوصاً مسئولین فنی بهداشتی و دستیاران آنها باشد.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در بخشی از اظهارات خود در این دیدار به موضوع بازنگری پنجم ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی اشاره كرد و گفت: با دستور ریاست محترم سازمان دامپزشکی اجرای دستورالعمل ماده 19 در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان تهران قرار گرفته و مقدمات اجرای آن در حال آماده شدن است.

دکتر برائی نژاد همچنین اضافه کرد با برخی از تشکلهای کارفرمایی مرتبط با موضوع ماده 2 آیین نامه نظارت بهداشتی صحبت و رایزنی هایی در حال انجام است تا انشالله کمیته اجرایی ماده 19 در اولین فرصت تشکیل شود.

در ادامه رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی استان تهران، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای بی وقفه مجموعه دامپزشکی استان تهران گفت: سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سازمان نظام دامپزشکی سعی کرد در راستای ماده 2 قانون بهبود مستمر کسب و کار نظرات ذی نفعان را برای تدوین دستورالعمل جدید ماده 19 اخذ نماید و تشکل های کارفرمایی و انجمنهای مسئولین فنی بهداشتی در تدوین آن نقش بسزایی داشتند لذا انتظار می رود همه با همکاری یکدیگر برای اجرای موفقیت آمیز آن اهتمام لازم را داشته باشند.

دکتر تشکری اضافه کرد، انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران آمادگی دارد همکاریهای لازم را جهت اجرای صحیح بازنگری پنجم دستورالعمل ماده 19 و دیگر اهداف دامپزشکی با اداره کل دامپزشکی استان تهران داشته باشد.

همچنین اعضای هیئت مدیره بهمراه آقای دکتر شجاعی، رئیس شورای نظام دامپزشکی استان تهران، دیدار های جداگانه ای با آقای دکتر کرمی، معاونت سلامت و همجنین آقای دکتر رفیعی، رئیس اداره بهداشت داشتند.

 

تعداد بازدید : 1997 بار

مطالب بیشتر :