چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۷۴۴ شنبه, 25 دی 1395

با تصویب مجلس کلیه اعضای سازمان نظام دامپزشکی ملزم به تهیه بیمه مسئولیت حرفه‌ای شدند/ دستگاه قضایی ملزم به پذیرش این بیمه‌نامه به عنوان وثیقه شد

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، پس از پیگیری‌ و تلاش‌های گسترده سازمان نظام دامپزشکی و رایزنی‌های فشرده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم کمیسیون تلفیق و به‌ویژه همراهی و مساعدت آقایان دکتر داودی و دکتر وقفچی نمایندگان دامپزشک مجلس، مفاد بند «ی» ذیل ماده 89 لایحه برنامه ششم به تصویب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی رسید.

بر اساس این گزارش با تصویب این لایحه تمامی اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی شاغل در حرفه دامپزشکی در سراسر کشور مشمول استفاده از مزایای بیمه مسئولیت حرفه‌ای به عنوان وثیقه قرار تأمین از سوی قوه قضائیه شدند.

متن مصوبه مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل می‌ ‎باشد:

کلیه اعضاء سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام دامپزشکی ملزم به تهیه بیمه مسؤولیت حرفه ای بوده و دستگاه قضائی آن را بعنوان وثیقه قرار تامین بپذیرد، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص لوایح حوزه وظایف و اختیارات این سازمان‌ها نظر مشورتی آنها را اخذ نماید.

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی نامه رئیس سازمان نظام دامپزشکی به رئیس مجلس شورای اسلامی درکنار رایزنی رؤسای نظام دامپزشکی استان‌ها با نمایندگان مجلس زمینه تصویب مفاد بند «ی» ماده 89 لایحه برنامه ششم را فراهم نمود.
 
با تصویب مجلس کلیه اعضای سازمان نظام دامپزشکی ملزم به تهیه بیمه مسئولیت حرفه‌ای شدند/ دستگاه قضایی ملزم به پذیرش این بیمه‌نامه به عنوان وثیقه شد
تعداد بازدید : 2037 بار