حقوق و مزایای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی

انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران، انجمن دامپزشکی برگزیده سال 1396 شد

پیوندهای ویژه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

پرتال سازمان دامپزشکی کشور

سامانه دریافت گزارش های مردمی تخلفات بهداشتی فرآورده های خام دامی ( گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، ... )

تماس ها

  سازمان دامپزشکی کشور
  • تلفنخانه: 3-88953400(021)
  • نمابر: 88957252 - 88962392(021)
  • حوزه ریاست: 88957007(021)
  اداره کل دامپزشکی استان تهران
  • تلفنخانه: 4-44787542(021)
  • نمابر: 44796580(021)
  • حوزه مدیریت: 44796237(021)
  سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا
  • تلفنخانه: 61061(021)
  • نمابر: 66414171(021)
  • حوزه ریاست: 61061111(021)
  نظام دامپزشکی استان تهران
  • تلفن: 88304023(021)
  • فکس: 88826360(021)
: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

انجمن دامپزشکی تهران - سازمان دامپزشکی کشور با ارسال نامه‌ای به ادارات کل دامپزشکی در سراسر کشور، دستور توقف اجرای ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور امروز با ارسال نامه‌ای به ادارات کل این سازمان در سراسر کشور توقف اجرای ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، «دکتر عباس عباسی» مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در این نامه با استناد به ارزیابی و بررسی کمیته عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در تاریخ 8 خردادماه امسال خواستار صدور و تمدید پروانه‌های مسئولین فنی بهداشتی توسط ادارات کل دامپزشکی وفق ماده 12 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی بدون رعایت الزامات ماده مذکور شده است.

این نامه امروز (دوازدهم خردادماه 95) درحالی صادر شده است که پیشتر و در تاریخ 8 اردیبهشت، دکتر هاشم زاده معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور طی نامه‌ای دیگر به ادارات کل دامپزشکی خواستار همکاری ادارات کل در اجرای دقیق ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی مبنی بر الزام عقد قرارداد مسئولین فنی بهداشتی با سازمان نظام دامپزشکی برای صدور و یا تمدید پروانه فعالیت شده بود.

حال با توجه به اینکه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در راستای نیل به اهداف عالیه سلامت در کشور در کنار بخش حاکمیتی و همگام با برنامه‌ها و اهداف کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی، بارها و بارها بر اعلام آمادگی خود بر اجرای  ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی تأکید کرده و پس از ابلاغ مجدد آن توسط معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در یک ماه اخیر تمام تلاش و توان خود را برای اجرای دقیق آن در سراسر کشور به کار گمارده است و در این مدت نیز هیچ گزارش و یا شکایتی مبنی بر عدم تخلف و یا عدم توانمندی این سازمان در اجرا گزارش نشده است، اقدام تأمل برانگیز اخیر سازمان دامپزشکی کشور که نشان از تعارض و چندگانگی در اخذ تصمیمات کلان دارد، باعث سرگردانی خیل عظیم مسئولین فنی بهداشتی و تخریب نقش و جایگاه دامپزشکی نزد اذهان عمومی و مسئولین کشوری می‌شود.

شایان ذکر است، ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی با تأکید بر  قطع رابطه مالی بین مسئولین فنی بهداشتی و کارفرما یکی از مهمترین دستآوردهای حوزه دامپزشکی کشور و ضامن سلامت و بهداشت عمومی و امنیت مواد غذایی جامعه و تأمین امنیت شغلی فارغ‌التحصیلان حرفه دامپزشکی است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با هدف تنویر افکار عمومی و شفاف سازی در اطلاع رسانی بهینه به تمامی اعضای فرهیخته خود در سراسر کشور مستندات مربوطه با این موضوع را منتشر می‌کند.

 

سازمان دامپزشکی در مسیر توقف اجرای ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی

سازمان دامپزشکی در مسیر توقف اجرای ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی

سازمان دامپزشکی در مسیر توقف اجرای ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی

سازمان دامپزشکی در مسیر توقف اجرای ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی

سازمان دامپزشکی در مسیر توقف اجرای ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی

سازمان دامپزشکی - توقف اجرای ماده 19 آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی - کمیسیون پنج نفره حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان خراسان رضوی

 

تعداد بازدید : 2703 بار

نوشتن دیدگاه

در زمینۀ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- «انجمن» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- «انجمن» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
- نظرات پس از تأیید مدیر پرتال منتشر می‌شود.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید