چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۲۰۳ سه شنبه, 10 تیر 1393

استقبال مدیر کل دامپزشکی استان تهران از احیاء انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

 دکتر چاوشی، دکتر امان الهی، دکتر حزبئی، دکتر جهانی مقدم، دکتر سرلک، دکتر محمدی، دکتر تشکری

 

جلسه مشترك انجمن مسئولين فنی بهداشتی استان تهران و مدير كل محترم دامپزشكی استان تهران در تاریخ 93/4/9 در سالن کنفرانس اداره كل دامپزشكی استان تهران برگزار شد. 

در اين جلسه كه در محيطی صميمانه برگزار گرديد، تعدادی از اعضای انجمن ضمن تشكر از پيگيری های سازمان و اداره كل در تحقق سريع و شفافتر آيين نامه نظارت بهداشتی (ماده ١٩) موارد مبهم، مسائل حاشيه ای، ساز و كارهای قابل اجرا در اجرايی نمودن آيين نامه و مطالبات به حق كليه دامپزشكان در رده ها و پروانه های مختلف، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت؛ در ادامۀ تشريح موارد و اهداف احياء انجمن مسئولين فنی بهداشتی، جناب اقای دكتر حزبئی ضمن استقبال از تأسيس و احياء انجمن، نكات مهمی در پيشبرد اصولی، قانونمند و هدفمند انجمن بيان نمودند و لزوم رسیدن مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی به مطالبات خود را وجود اتحاد و همدلی و یکصدایی این صنف برشمردند تا در نهایت موجب ارتقاء سطح نظارت بهداشتی گردد.

همچنين جناب آقایان دكتر امان الهی و دكتر چاوشی در ابتدای جلسه با مثبت ارزيابی نمودن اين حركت، نكات ارزشمندی برای پيشرفت انجمن ذكر نمودند.

در پایان اعضای انجمن خواستار برگزاری جلسات عمومی خود در محل سالن جلسات اداره كل دامپزشكی استان تهران شدند که مورد موافقت مدیر کل قرار گرفت.

اعضای هيئت مؤسس انجمن بر خود واجب ميداند ضمن تشكر از مدير كل محترم اداره دامپزشكی استان تهران، جناب آقای دكتر حزبئی و مسئولین حاضر در جلسه در حمايت همه جانبه ایشان از انجمن، از همكاران مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی عزيز برای شركت در جلسات آتی اين انجمن دعوت به عمل می آورد. زمان اولين جلسه عمومی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

تعداد بازدید : 3198 بار