چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۶۲۸ سه شنبه, 08 تیر 1395

شناسایی واحد غیر مجاز تولید و جعل تاریخ و برند تخم مرغ در شهرستان ری

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

شناسایی واحد غیر مجاز تولید و جعل تاریخ و برند تخم مرغ در شهرستان ری

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری یک واحد مرغداری غیرمجاز دراین شهرستان شناسایی شد.

با پی گیریهای به عمل آمده توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان ری یک واحد مرغداری تخم گذار غیر مجاز که در آن جعل تاریخ و برندهای شناخته شده تخم مرغ انجام می شد، شناسایی گردید.
 
دکتر تاویلی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری، در این خصوص عنوان نمود:براساس گزارشهای واصله به این اداره مبنی بر شرایط مشکوک در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در منطقه گلحصار شهرستان، کارشناسان این اداره پس از بررسیهای لازم و اخذ حکم قضایی در معیت نیروی انتظامی به محل مورد نظر مراجعه نمودند که طی بازرید و برسیهای به عمل آمده مشاهده شد نزدیک به ده هزار قطعه مرغ تخم گذار در دو سالن مجزا نگهداری می شوند.
 
در بازرسی از قسمتهای مختلف واحد کارتنهای مربوط به تعدادی از برندهای شناخته شده تخم مرغ همچنین ادوات مربوط به درج تاریخ بر روی تخم مرغها کشف و ضبط گردید که مراتب جهت سیر مراحل قانونی به استحضار مرجع محترم قضایی (قاضی پرونده) رسید.
 
دکتر تاویلی در پایان افزود: توصیه دامپزشکی به شهروندان محترم این است که از خرید تخم مرغ فله و فاقد بسته بندی جدا اجتناب نمایند و حتما این محصول را از فروشکاهای معتبر خریداری نمایند.
 
تعداد بازدید : 1770 بار