چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۵۶۶ دوشنبه, 16 فروردين 1395

اقدامات اداره دامپزشکی شهرستان ری به منظور تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز 1395

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

اقدامات اداره دامپزشکی شهرستان ری به منظور تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز 1395

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری از بیست و چهار اسفند ماه 1394 لغایت چهارده فروردین ماه 1395 در سطح شهرستان ری و بخشهای تابعه اجرا گردید.

دکتر تاویلی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری، در این خصوص عنوان نمود: دو اکیپ عملیاتی توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری تشکیل گردید که به صورت مستقل و همچنین مشترک با کارشناسان محترم اداره صنعت و معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی، واحد بازرسی و نظارت اصناف و شبکه بهداشت و درمان در دو نوبت صبح و عصر مجموعا تعداد 710 مورد بازدید از واحدهای تحت نظارت از قبیل: کشتارگاه، واحد بسته بندی، واحدهای عرضه فراورده های خام دامی، رستوران ها و.... به عمل آوردند که این بازرسی ها منجر به تشکیل 9 پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، دو مورد نمونه برداری و ضبط و معدوم سازی 235 کیلوگرم فرآورده خام دامی گردید.
دکتر تاویلی در پایان افزود: این اداره در تمامی ایام سال و به ویژه در مناسب های خاص همچون ماه مبارک رمضان، عید نوروز و.... به دلیل افزایش قابل توجه تقاضا در سطح شهرستان نسبت به اعمال نظارت ها و برخورد قانونی با متخلفین و تهدیدکنندگان امنیت غذایی شهروندان اقدام می نماید.

تعداد بازدید : 2081 بار

مطالب بیشتر :