چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۵۳۲ چهارشنبه, 02 دی 1394

صادرات محصولات لبنی از ایران به روسیه

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)
صادرات محصولات لبنی از ایران به روسیه
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، روز سه شنبه 94/10/1 جلسه ای در محل سازمان دامپزشکی کشور با حضور دکتر خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور و دکتر  سرجی الکسویچ دانکورت ، رییس سرویس فدرال نظارت دامپزشکی و قرنطینه نباتی روسیه برگزار شد.
در این جلسه مسوولین دو کشور در زمینه صدور مجوز های بهداشتی صادرات محصولات لبنی و گوشت طیور از ایران به روسیه به گفتگو پرداختند.
در این نشست مسوولین دامپزشکی دو کشور بر تحکیم روابط و همکاری های دو جانبه فنی، آموزشی و تحقیقاتی تاکید نموده و موافقت کردند تا کار گروه دامپزشکی در کمیسیون فرعی کشاورزی دو کشور تشکیل گردد.
دکتر خلج در این جلسه ضمن استقبال از نظرات طرف روس مبنی بر تسهیل تجارت محصولات دامی بین دو کشور خواهان همکاری مشترک در زمینه تحقیقات و تولید دارو و واکسن بین دو کشور شد که از طرف دکتر دانکورت مورد استقبال و پذیرش قرار گرفت.

همچنین در پایان جلسه دیروز مقرر شد تا به منظور نهایی نمودن تفاهمات دو جانبه در روز چهارشنبه مورخ 94/10/2 جلسه ای در سازمان دامپزشکی کشور تشکیل شود و ضمن امضاء پروتکل اجرایی، زمینه صادرات محصولات لبنی از جمهوری اسلامی ایران به روسیه ظرف یک ماه آتی فراهم گردد.

تعداد بازدید : 1907 بار