چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۴۸۹ دوشنبه, 11 آبان 1394

نشست سالانه مسئولین بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان ادارات کل دامپزشکی استان ها

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

نشست سالانه مسئولین بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان ادارات کل دامپزشکی استان ها

نشست سالانه مسئولین بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان استانها با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاون بهداشتی سازمان در تاریخ 94/8/10 در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نشست سالانه مسئولین بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان استانهای کشور به منظور بررسی و ارزیابی از عملکرد 6 ماهه ادارات کل دامپزشکی استانها و همچنین تبادل اطلاعات و راهکارها در خصوص مدیریت بیماریهای آبزیان از جمله بیماریهای اخطار کردنی VHS در ماهی و WSD در میگو در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
در ابتدا دکتر مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشور، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان به نکات کلیدی در خصوص تولید سالم و پایدار در بخش آبزی پروری با رعایت نکات بهداشتی اشاره نمود و با اشاره به استفاده صحیح از آب بر مسئله سلامت محصولات شیلاتی تأکید داشت.
در ادامه دکتر قاجاری، مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان گزارشی از وضعیت آبزی پروری در جهان و ایران پرداخت.
مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی و لزوم استفاده صحیح از منابع آب و بستری بهداشتی به منظور تولید سالم، بر نظارتهای بهداشتی لازم بر مراکز آبزی پروری تأکید کرد.
در پایان گروه های فنی دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان به ارائه عملکرد 6 ماهه سال جاری و برنامه های آتی پرداختند.

قابل ذکر است کارشناسان استان ها مشکلات و موانع در خصوص آبزی پروری و بیماریهای مربوط به آن را در فرصت پرسش و پاسخ مطرح نمودند و راهکارهای لازم در این خصوص ارائه گردید.

 

تعداد بازدید : 1737 بار