چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۳۰۵ دوشنبه, 14 ارديبهشت 1394

یک کشتارگاه غیرمجاز و غیرقانونی در شهرستان ری تعطیل شد

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

کشتارگاه غیر مجاز و غیر قانونی در شهرستان ری تعطیل شد

کشتارگاه غیرمجاز و غیرقانونی با تلاشهای شبانه روزی پرسنل شهرستان ری تعطیل شد. جستجوهای پرسنل اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ری در راستای وصول گزارشهایی مبنی بر وجود لاشه های کشتار شده غیر مجاز در بازار محصولات خام دامی این شهرستان به گاراژ حبیبی واقع در خیابان ورامین و کنار پل عبدالرحمن صوفی رازی ختم گردید.

طی این بازرسی کلیه ادوات لازم برای کشتار غیر مجاز شامل کارد و ساطور، چنگک آویز لاشه ، پمپ باد مخصوص باد کردن پوست و دوش جهت شستشوی لاشه ، لباس کار و همچنین تعدادی دام زنده در محل این کشتارگاه غیرقانونی که به لحاظ کثرت تعداد دام کشتار شده و بوی تعفن که در محیط پراکنده می نمود موجبات شکایت ساکنین را فراهم آورده بود کشف و ضبط گردید.

همچنین در این کاراژ علاوه بر انجام کشتار غیربهداشتی و غیر مجاز نسبت به جعل مدارک کشتار به نام یکی از کشتارگاههای شهر ری اقدام می شد که کلیه لیبل های جعل شده و همچنین لوازم و ادوات جعل شامل رایانه ، پرینتر و کاغذهای مخصوص لیبل ضمن صورتجلسه نمودن تحویل مقامات قضایی حاضر در محل گردید.

از سوی دیگر این مرکز ضمن رهاسازی فضولات و خونابه به سیستم فاضلاب عمومی وضعیت غیربهداشتی اسف باری را برای منطقه رقم زده بود که به منظور رفع این مشکل در زمینه تجمع جوندگان موزی و حیوانات ولگرد با اداره محیط زیست شهرستان ری هماهنگی های لازمه به عمل آمد.

همچنین کلیه متخلفین ضمن تشکیل پرونده در اجرای ماده 688 قانون و مواد 46 و 47 و ماده 523 قانون مجازات به لحاظ تهدید علیه بهداشت عمومی با کشتار قاچاق دام و عرضه گوشت غیر بهداشتی و دفع غیربهداشتی فضولات دام به لحاظ آلودگی زیست محیطی و تعدد جرم و نیز جعل و تزویر به لحاظ استفاده غیرقانونی از لیبل بر روی لاشه های استحصالی تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

کشتارگاه غیر مجاز و غیر قانونی در شهرستان ری تعطیل شد

کشتارگاه غیر مجاز و غیر قانونی در شهرستان ری تعطیل شد

کشتارگاه غیر مجاز و غیر قانونی در شهرستان ری تعطیل شد

 

 

تعداد بازدید : 2120 بار