چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۲۷۵ دوشنبه, 17 فروردين 1394

دکتر خلج: زمینه فعالیت های مولد و اثرگذار در حوزه سلامت بدون حضور دامپزشکی مهیا نمی شود

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

رییس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر نقش دامپزشکی بر سلامت جامعه، گفت: اگر دامپزشکی دست به کار نشود، زمینه کارهای مولد و اثرگذار در حوزه سلامت جامعه مهیا نمی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مهدی خلج در مراسم دیدار نوروزی با کارکنان این سازمان، بر تبدیل رویکرد اداری به فنی در سال جدید تاکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب بنام سال دولت و ملت، همدلی و همزمانی گفت: در سال جدید همکاری ها در سازمان دامپزشکی باید بر اساس همدلی باشد و همه کمک کنند که با همکاری یکدیگر ضعف ها را به قوت تبدیل کنیم.
دکتر خلج اضافه کرد: در یک سال اخیر، اصل بر این بوده که با تعامل و هم افزایی کارها را پیش ببریم؛ در این راستا تلاشمان این بوده که همه انرژی ها را در جهت تحقق اهداف در چارچوب قوانین و ضوابط به کار بگیریم و واژه بهداشت محوری و سلامت گرایی در تولید را به عنوان یک شعار جنبه عملیاتی پیدا کند.
رییس سازمان دامپزشکی کشور، در بخش دیگری از سخنان خود به روابط فی مابین خانواده دامپزشکی از جمله سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و دانشکده دامپزشکی اشاره کرد و گفت: روابط این مجموعه به سطحی مناسب ارتقا پیدا کرده است و این مجموعه ها بسیار هماهنگ و همدل با یکدیگر همکاری می کنند.
دکتر خلج ادامه داد: سازمان دامپزشکی آنقدر گستردگی ووظایف متنوعی دارد که به تعبیر وزیر جهادکشاورزی یک وزارتخانه در قامت یک سازمان و وزارت بهداشت و درمان دام است.
وی تصریح کرد: همه ما باید برای تبیین اهمیت انعکاس وظایف سازمان دامپزشکی تلاش کنیم و هر کدام یک سفیر و روابط عمومی باشیم.
رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در سال جاری می خواهیم شورای روابط عمومی با حضور افراد رسانه ای داشته باشیم تا همه این فعالیت ها را راحت تر به سطوح دیگر جامعه انعکاس دهیم.
تعداد بازدید : 1667 بار