چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۵۵۲ جمعه, 28 اسفند 1394

پيام تبريک نوروزی رئيس سازمان نظام دامپزشکی

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

به نام يگانه خالق پاکی ها و زيبايی ها

يَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ           يَا مُدَبِّرَ اللَّيْلِ وَ النَّهَارِ

يَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ             حَوِّلْ حَالَنَا إِلَي أَحْسَنِ الْحَالِ

همکاران فرهيخته و ارجمند

سلام عليکم؛

بهار، فصل رويش است و شادابی

فصل ايمان است و نمايش شکوه جلوه‌های خلقت

در آغاز فصل بهار بار ديگر نشانه‌ای بديع از آيات الهی در جهان متجلی گشته و زمين آيه‌های سر سبزی و حيات را به تلاوت نشسته است.

و چه زيبا و دل انگيز است اين بهار هنگامی که متبرک مي‌شود با ميلاد مبارک اسوه زنان عالم، الگوي نجابت و فضيلت، بانوي دو گيتی، حضرت فاطمه زهرا (س).

خداوندگار عالم را سپاسگزاريم در سالی که توسط رهبر حکيم و فرزانه انقلاب به نام دولت و ملت، همدلي و هم‌زباني نام‌گذاري گرديد، سازمان نظام دامپزشکي ج.ا.ا به پشتوانه حضور شما عزيزان پرتلاش و زحمتکش در سرتاسر کشور توانست گام‌هاي مؤثری را در مسير نيل بدين مقصود و رسيدن به اهداف عاليه خود بردارد.

اميد است در سال پيش‌رو با تمسک به الطاف بیکران پروردگار تبارک و تعالی و همدلی و همياری تمامي دست‌ اندرکاران حوزه دامپزشکی کشور در بخش‌های دولتی و غير دولتی و با تکيه بر تجارب و دستآوردهای به دست آمده، در مسير جبران کاستي‌ها قدم برداشته، تحولات اميد بخش با سرعت و شتاب بيشتري پيگيری شده و در نهايت شاهد ارتقاء و اعتلای هرچه بيشتر جايگاه دامپزشکی در عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه باشيم.

اينجانب سال نو را به يکايک اعضاء و همکاران ارجمند که از بذل‌ جان و وقت‌خويش در عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه دريغ نمي‌ورزند و خانواده‌های گرانقدر ايشان که کانونی سرشار از مهر و محبت را برای همسر خويش فراهم آورده‌اند، تبريک و شادباش مي‌گويم.

اميدوارم سالی پر از نشاط و سرشار از اميد و کامروايی داشته باشيد.

 

دکتر محمدرضا صفری، رئيس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامي ايران

 

تعداد بازدید : 1974 بار

مطالب بیشتر :