چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۳۱۶ سه شنبه, 29 ارديبهشت 1394

برگزاری گردهمايی رؤسای نظام دامپزشکی استان‌ها

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

گردهمایی رؤسای نظام دامپزشکی استان‌ها به ریاست دکتر محمدرضا صفری و با حضور دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاونین و مدیران دو سازمان در محل سالن جلسات سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، در این گردهمایی دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر هاشم زاده معاون تشخیص و درمان، دکتر جاویدی معاون بهداشتی و پیشگیری و دکتر سواری مدیرکل حوزه ریاست این سازمان به عنوان میهمان حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه دکتر صفری گزارشی از عملکرد یکسال گذشته این سازمان به خصوص در سه حوزه‌ ماده‌های 19، 5 و 2 ارائه نمود.

دکتر خلج نیز در ادامه جلسه توضیحاتی در مورد روند اجرایی شدن مواد فوق و موضع‌ سازمان دامپزشکی کشور در جهت اجرای هرچه بهتر آن بیان داشته و به سؤالات رؤسای نظام دامپزشکی استان‌ها در این خصوص پاسخ داد.

شایان ذکر است عملکرد سازمان در حوزه‌های مربوط به اداری و مالی، بیمه، آموزش و پژوهش و خدمات الکترونیک نیز از دیگر محورهای گردهمایی امروز رؤسای نظام دامپزشکی استان‌ها بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری گردهمايی رؤسای نظام دامپزشکي استان‌ها

برگزاری گردهمايی رؤسای نظام دامپزشکي استان‌ها

برگزاری گردهمايی رؤسای نظام دامپزشکي استان‌ها

 

تعداد بازدید : 1634 بار