چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۲۸۷ سه شنبه, 01 ارديبهشت 1394

برگزاری نشست مشترک پورتال‌های تخصصی و خبری حرفه دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان تهران

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

برگزاری نشست مشترک پورتال‌های تخصصی و خبری حرفه دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان تهران

این نشست در مورخ 1/2/94 ساعت 9 صبح با حضور مدیر مسئولین پورتالهای تخصصی دامپزشکی، دکتر کرمی معاونت سلامت اداره کل ، دکتر انتظاری معاونت توسعه ومنابع ودکتر بختیاری مسئول IT اداره کل در دفتر معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار گردید.

برای اولین باردرسطح کشور مدیران مسئول پورتالهای خبری واطلاع رسانی تخصصی دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان تهران گرد هم آمده وضمن آشنایی با یکدیگر نسبت به اشتراک گذاری تجربیات خود اقدام نموده.امری که بنظرمی رسد براساس استقبال صورت گرفته در بازه های زمانی منظم می بایست تکرار گردد وقریب 10 سال گذشته تا کنون دامپزشکی دولتی بسیاری از فعالیت ها را به بخش خصوص واگذار نموده است وبراین اساس وباتوجه به نیاز کنونی جامعه مقتضی است تا بخش خصوصی ودولتی درکناریکدیگرنسبت به ایجاد مرکزی به منظور پاسخگویی به مشکلات حوزه بهداشت عمومی جامعه از طریق رسانه های مجازی اقدام نمایند.

شرح جلسه: در ابتدای این نشست دکتر کرمی معاونت سلامت اداره کل ضمن خوش آمد گویی به حاضرین درجلسه ، هدف از برگزاری این جلسه را همگرائی و همسوئی بین بخش دولتی و خصوصی در حوزه پورتالهای تخصصی دانست واشاره کرد با توجه به نقش دامپزشکی در زندگی مردم و عدم اطلاعات وافر وکافی مردم از این حرفه ، خواستار تعامل هرچه بیشتر بخش دولتی وخصوصی درجهت حرکت به نقطه مطلوب  درسال 94 شد.

در ادامه این جلسه مسئولین پورتالهای تخصصی نقطه نظرات ودیدگاههای خود را در جهت همفکری بیشتر با بخش دولتی بیان کردند. سپس دکتر بختیاری اظهار داشت: این جلسه به منظور استفاده از تجربیات بخش خصوصی درجهت اعتلای هرچه بیشتر بخش حرفه دامپزشکی تشکیل شده است واز مسئولیت پورتالهای تخصصی دامپزشکی خواست برای ارتباط صحیح تر وسریع تر ، خروجی RSS خبری خود را در اختیار اداره کل قراردهند. در ادامه دکتر انتظاری معاون منابع اداره کل اظهار داشت یکی از اهداف مهم مهم تشکیل این جلسه ارائه اخبار به عموم مردم به صورت  هوشمندانه می باشد و درهمین راستا پیشنهاد داد جلسات به صورت مدوام ومستمر تشکیل شود ودرضمن بخشی به عنوان پرسش وپاسخ آنلاین جهت استفاده عموم مردم درسایت ایجاد گردد.

مصوبات جلسه:

1-مشارکت بیشتر بخش خصوصی در امر اطلاع رسانی عمومی جامعه در قالب پورتالهای تخصصی دام کوچک- بهداشت مواد غذایی وبهداشت عمومی.

2- ایجاد وبه روز رسانی مستمر خروجیهای خبری وعلمی پورتالها درقالب خوراک خبری RSS

3- ایجاد سیستم اطلاع رسانی مشترک فیما بین نمایندگان پورتالهای تخصصی

4- راه اندازی انجمن های رسمی پاسخ گویی به سئولات ومشکلات بهداشتی شهروندان.

5- برگزاری منظم ومدون نشست های خبری با حضور نمایندگان پورتالها.

لازم به ذکر است جلسه مذکور ساعت 12 با جمع بندی نقطه نظرات اعضاء شرکت کننده خاتمه یافت.

 برگزاری نشست مشترک پورتال‌های تخصصی و خبری حرفه دامپزشکی در اداره کل دامپزشکی استان تهران

 

تعداد بازدید : 2045 بار

مطالب بیشتر :