چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۹۱۸ یکشنبه, 21 آذر 1400

با حکم وزیر جهاد کشاورزی:

«دکتر سید محمد آقامیری» به عنوان رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد

: ارزیابی بینندگان
(1 رای)

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حکمی «دکتر سید محمد آقامیری» رئیس اسبق سازمان نظام دامپزشکی را به سمت رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

به گزارش انجمن دامپزشکی تهران، سید محمد آقامیری متولد ۱۳۵۱ و دانش‌آموخته دکترای دامپزشکی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است. وی علاوه بر مدرک دکترای دامپزشکی، دارای تحصیلات تکمیلی در حوزه اقتصادی بوده و دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) علوم اقتصاد است.

از جمله خدمات ارزنده دکتر آقامیری به دامپزشکی می توان به نقش وی در تدوین قانون نظام جامع دامپروری کشور و قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین تصویب آئین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و مواد ۱۸ و ۱۹ این آئین‌نامه اشاره نمود که از این طریق نقش بسزایی در استحکام جایگاه دامپزشکی در بهداشت عمومی و ارتقاء نقش دامپزشکان داشته است.

لازم به ذکر است دکتر علی‌صفر ماکنعلی، رئیس محترم پیشین این سازمان از اردیبهشت ماه سال 1399 مسئولیت ریاست این سازمان را بر عهده داشت.

 

انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران انتصاب جناب آقای دکتر آقامیری به سمت ریاست جدید سازمان دامپزشکی کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و حضور ایشان بعنوان مدیری با کوله باری از تجربه و آشنا به مسائل و مشکلات بخش خصوصی دامپزشکی در راس هرم دامپزشکی، را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری می نماید این انتصاب شایسته موجب توجه مضاعف و تداوم پیگیری های ایشان در جهت اعتلای بهداشت عمومی و جایگاه مسئولین فنی دامپزشکی و دستیاران باشد.

 

تعداد بازدید : 1579 بار

مطالب بیشتر :