چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۸۵۴ جمعه, 10 خرداد 1398

با عقد تفاهم نامه با بانک ملی:

کارت عضویت انجمن صنفی مسئولین فنی استان هرمزگان بصورت «دامپزشک کارت» صادر خواهد شد

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

 


به گزارش انجمن دامپزشکی تهران، روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۳/۴ با حضور مسئولان اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان و  انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان هرمزگان، تفاهم نامه مشترک همکاری امضا شد. در این مراسم آقاي «عبدالله آبسواران» رئيس اداره امور شعب هرمزگان  آمادگی اين بانك را جهت  ارائه خدمات بهينه و حمایت از طرح های توسعه ای این مرکز اعلام كرد. «دكتر زمانی راد» رییس  هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان  نیز طی سخنانی از تعامل و همکاری با این بانک استقبال كرد.

دراین مراسم «دكتر زمانی راد» رییس هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مدیریت بانک ملی استان و دفتر محترم بازاریابی بدلیل حمایت از جامعه دامپزشکی هرمزگان گفت: این تفاهم نامه ماحصل جلسات تخصصی متعدد با کارشناسان بانک ملی و هیئت مدیره انجمن در ماه های گذشته است تا بتوان خدمات شایسته و در خور نام جامعه دامپزشکی استان به کلیه اعضای تحت پوشش در چهارچوب مقررات و ضوابط بانکی ارائه نمود.

وی همچنین اذعان نمود: یکی از محاسن این تفاهم نامه صدور "دامپزشک کارت" برای اعضای انجمن صنفی است. این کارت بصورت مشترک هم کارت بانکی و هم کارت عضویت اعضای انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان هرمزگان خواهد بود که یک کارت چند منظوره اعتباری با مزایای متعدد از جمله اتصال به شبکه تخفیفات سراسری بانکی است و این امکان برای صاحبان این کارت چند منظوره فراهم خواهد شد تا از تسهیلات متنوع بانک ملی با شرایط ویژه ای بهره مند شوند.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان هرمزگان همچنین از زحمات جناب اقای دکترعوض زاده (مدیر بازاریابی بانک ملی) و جناب آقای پروین (مدیریت شعبه گلشهر) کمال تشکر خود را بیان نمود و در ادامه ابراز امیدواری کرد، با حمایت اعضای انجمن صنفی و کارشناسان محترم بانک ملی در راستای تکمیل مفاد این تفاهم نامه و گسترش آن در کلیه استانهای کشور گامهای بعدی برداشته خواهد شد.

در ادامه، «دکتر عوض زاده» ضمن تشریح جزئیات این تفاهم نامه اعلام نمود باجه ویژه دامپزشکان در کلیه شعب مرکزی شهرستانها جهت رفاه حال این عزیزان تعریف و مشخص خواهد شد تا گامی مؤثر در جهت فرهنگ سازی در باب تکریم مشتریان بانکی باشد و ابراز امیدواری نمود که انشالله این تفاهم نامه در ادامه تمدید شود و باعث خیر و برکت برای طرفین باشد.

در انتها تفاهم نامه به امضای مدیریت محترم بانک ملی و رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان هرمزگان رسید.

تعداد بازدید : 1858 بار

مطالب بیشتر :