چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۶۴۷ شنبه, 02 مرداد 1395

همکار گرانقدر «دکتر ناصر بیگدلی» دار فانی را وداع گفت

: ارزیابی بینندگان
(2 رای‌ها)

همکار گرانقدر «دکتر ناصر بیگدلی» دار فانی را وداع گفت

«ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»


مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هـستی و یگانه راز جاودانگی اوست.


بدینوسیله ضایعه درگذشت همکار گرانقدر مرحوم آقای «دکتر ناصر بیگدلی» مسئول فنی بهداشتی کشتارگاه دام پوریای شرق استان تهران بر اثر بیماری سرطان را به خانواده آن بزرگوار، دوستان، آشنایان، جامعه دامپزشکی به ویژه همکاران محترم مسئول فنی و ناظر بهداشتی دامپزشک تسلیت عرض می نماییم. هرچند كه تاب فراق و هجران آن مرحوم که از دامپزشکان متعهد، مسلط و از خدمتگزاران دلسوز تامین بهداشت سفره خانوار بودند، سخت و دشوار است ليكن تقدير الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نيست.

از درگاه الهی برای ایشان غفران و برای خانواده آن بزرگوار صبری جميل و اجری جزيل را مسئلت می نماییم. روحش شاد، یادش گرامی.

 

دکتر مهرداد تشکری
رئیس هیئت مدیره

 

- مراسم تشیع پیکر مرحوم دکتر ناصر بیگدلی راس ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه مورخ 95/05/03 از بلوار فردوس تهران به سمت بهشت زهرا برگزار میشود.

- مراسم ترحیم شادروان دکتر بیگدلی روز سه شنبه مورخ 95/05/05 از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب (بلوار فرحزادی، ابتدای خیابان شهید سیف، روبروی مجتمع تجاری میلاد نور) برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : 3335 بار

مطالب بیشتر :