چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۵۴۴ جمعه, 14 اسفند 1394

میزان عیدی و سنوات سال 1394 مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشک اعلام شد

: ارزیابی بینندگان
(2 رای‌ها)

میزان عیدی و سنوات سال 1394 مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشک اعلام شد

طبق قانون کار مصوب مجلس شورای اسلامی هر مشمول قانون کار بایستی به ازای هر ۱۲ ماه کارکرد ۲ برابر حداقل دستمزد مصوب همان سال تا سقف ۳ برابر را به عنوان عیدی پایان سال دریافت کند و این موضوع تکلیفی است که مجلس بر دوش کارفرمایان قرار داده است.

بر این اساس، با توجه اینکه حداقل دستمزد سال 94، 712 هزار و 425 تومان میباشد، مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشک فارغ از مبلغ بیمه واریزی از سوی کارفرما، بر اساس 2 برابر پایه حقوق دریافتی مندرج در قرارداد فی ما بین و سقف مبلغ عیدی، بایستی " دو میلیون و 138 هزار و 175 تومان " عیدی دریافت کنند.

در عین حال، اگر فردی به میزان کمتر از یکسال نیز در واحدی مشغول به فعالیت بوده، به همان نسبت باید از عیدی برخوردار شود و این کارکردها می تواند حتی به میزان یکماه نیز باشد. بنابراین، امسال همکاران به ازاء هر ماه کارکرد به میزان " 178 هزار و 181 تومان " عیدی دریافت خواهند کرد.

لذا از کارفرمایان محترم تقاضا میشود تا عیدی و پاداش همکاران را طبق محاسبات قانونی، به موقع و تا قبل از پایان سال پرداخت نمایند.

ضمنا" سنوات همکاران نیز فارغ از مبلغ بیمه واریزی از سوی کارفرما، به میزان بک ماه حقوق دریافتی مندرج در قرار داد فی ما بین محاسبه و پرداخت میگردد.

تعداد بازدید : 2798 بار

مطالب بیشتر :