چاپ کردن این صفحه
کد خبر : ۲۲۴ یکشنبه, 21 دی 1393

دوشنبه 22 دی ماه، ساعت 15، سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تهران، شاهد اتحاد همبستگی و همدلی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی خواهد بود

: ارزیابی بینندگان
(0 رای‌ها)

 
احتراماً به اطلاع میرساند، اولین مجمع عمومی انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی استان تهران، در روز دوشنبه 93/10/22 ساعت 15 در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تهران به آدرس تهران کیلومتر 15 اتوبان تهران کرج بعد از پیکانشهر، بلوار پژوهش، اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار میگردد.
 

حضور حداکثری همکاران ارجمند در این مجمع صنفی پشتوانه ای قاطع برای اساسنامه و منتخبین هیئت مدیره انجمن خواهد بود و راه را برای پیگیری سریع مطالبات به حق مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی هموار خواهد کرد و آینده شغلی و تعالی شأن و منزلیت دامپزشکان زحمتکش شاغل در این صنف را رقم خواهد زد. لذا خواهشمند است با برنامه ریزی مناسب در این مجمع صنفی حضور بهم رسانید.

 


بدانيد كه من با ما شدن پیروز است !


 

بدینوسیله از کلیه مسئولین و ناظرین بهداشتی کشتارگاه، بسته بندی، سردخانه، تبدیل ضایعات، سورت روده، پرورش دام و طیور و همچنین مسئولین فنی شرکتهای تولیدکننده، واردکننده و پخش داروهای دامپزشکی شاغل در استان تهران دعوت میشود در اولین مجمع عمومی انجمن صنفی شرکت نمایند.

 

دستور جلسه:

1. تصویب اساسنامه

2. انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان

 

در دستور جلسه دوم، با رای اکثریت اعضای انجمن، پنج نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و دو نفر به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:

 

معرفی اهداف و ارکان انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران

 

 

 


 ارائه رونوشت پروانه اشتغال به کار برای مسئولین فنی-بهداشتی و قرارداد کار برای ناظرین بهداشتی و یا مدرکی که نشان دهنده فعالیت شما در صنف مسئولین فنی - بهداشتی در حوزه استان تهران باشد جهت شرکت در مجمع عمومی الزامیست.


 

به امید دیدار،

 

هیئت مؤسس انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران

 

 

تعداد بازدید : 2259 بار